Jobbet.

Idag var det fullt ös på jobbet, vi hade nätverksmöte med massa inbjudna, jag hade en hel hög med papper. Jag är klar med Septemberhögen och ska fortsätta med Okt i morgon.
 
Kul och se alla igen.
 
Fick 2 nya jobbtröjor idag oxo.
 
Lilla Bella kom med mig hem idag och ska bo hos mig tills på Lördag då hennes matte med Familj ska till Paris.
...........................................................................................
 
Kaos.
 
Idag har jag känt mig på bra humör och även när jag kom hem.
 
Men....
 
Internet har kommit till min nya adress och det funkar på min data och telefonen men självklart inte på Kalles data som har längtat mest.
 
Fattar inte vad som är felet.
 
Sökte support men dom tror att det är fel på Kalles data men när man gör en felsökning på datan så säger den att inga fel hittas.
 
What to do.
 
Preben kanske skulle försöka komma förbi i kväll och titta på skiten / Jag bryter ihop om det är trasigt då det inte finns pengar till reparation.
 
Då får jag gå ut och sälja min kropp / NOT
 
Ja Ja , alltid är det något jävla skit.
 
Annars mår jag bättre & bättre.  Love Maria

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det där med datorer är verkligen inte lätt... :/

2012-10-09 @ 19:49:52
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0