Kräftskivan.

Skönt att vakna hemma. I går var vi på kräftskiva hos Kia & Rickard.
Alltid lika trevligt och Så himla fint ordnat med goda kräftor och tillbehör.
 
Rickard är så himla rolig när han e på partyhumör, I Like It.
Till saken hör att jag mådde inge bra igår. Innan jag åkte så tog jag massa med värktabletter pga. Herpes & huvudvärk så jag vart aldrig riktigt på party humör igår.Nästa gång så ska jag parta skjortan av Rickard.
 
               Dom hade ordnat det bra med partytält så regnet gjorde absolut ingenting.
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                    Fina Kia
 

                                                 Jag & fina Mia
 
           Party Rickars / Tack för allt Kia & Rickard.
 
 
Tanken var att vi skulle ha sovit kvar men älsklingen tävlar och jag var ju dålig så nu tar jag söndagen i soffan.
 
      Love Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Kräftor är såååååå gott! Härliga bilder! :)

2012-09-02 @ 19:36:16
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0