Min dag i bilder.

 
Ok... Jag har ju varit sjukt missnöjd med min ancor, Den har varit grå/svart och pärlan har knappt blingat
Sista tiden har den även varit irriterad.
Någon frågade mig om jag hade en fästing i fejset häromdagen så då förstår ni hur ful den varit !!!
 
I dag åkte jag in till stan för att be dom göra något åt saken.
Han sa att han aldrig hade sett något liknande så jag fick ett presentkort på en ny piercing och så plockade han ut den gamla.
Jag ska göra om den om ca 4 veckor och då blir det en finare med härdat stål och med bytbar pärla..
 
  Bort med den gamla.
 
 
 
   Borta
 
När jag var klar där så åkte vi vidare till Ikea.
Jag köpte glas till jobbet och en diskborste för 9 kr.
Storhandling.
Men jag hittade massor jag vill ha till nya Lgh men jag får drömma om det ett tag.
 
 
 
   Älskar lampan.
 
 
Var på In & Finn där jag har hittat 2 tavlor jag vill ha, denna ska jag köpa till Kalles rum.
 
Det är så mycket man skulle vilja köpa.
 
    Go Kväll / Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0