Morfar.

För ett tag sen fick jag veta att den morfar som jag trodde var min morfar inte var det...
 
Jag har en riktig morfar någonstans.
 
Idag ringde jag till folkbokföringen och frågade lite om min släkt.
 
Både tråkiga och roliga info fick jag av den trevliga kvinnan.
 
Min riktiga morfar lever ( 81 år ) och han bor i Järfälla. Jag har en adress nu så frågan är, ska man kontakta honom ?
 
Man vet ju inte om man förstör för hans övriga familj. Dom kanske inte ens vet att jag & min bror Kenneth finns.
 
Vad tycker ni ???
 
Sen fick jag lite övrig info som jag måste ta med min bror först innan jag skriver det på bloggen.
 
I dag blir det pyssel hemma. Jag tvättar lite madrasser + överkast. Max kommer hem på lunch ( mysigt )
 
         Love Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag tycker att du ska försöka kontakta honom! :)

2012-09-20 @ 12:17:16
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Annica

Jag finns också!!!

2012-09-20 @ 15:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0