På jakt.

Jag ringde till fokbokföringen idag för att leta rätt på min fina coola farbror Benny.
 
Min pappa har avlidit och han hade 2 bröder.
Kenneth & Benny.
 
Både jag och Brorsan kände att vi ville träffa Benny igen så jag sa att jag ska börja forska lite.
 
Jag ringde skatteverket idag och fick tyvärr veta att båda mina Farbröder hade avlidit
 
 
 
                                  Benny dog 4/7 1999. R.I.P
Jättetråkigt såklart.
 
Men i samma veva fick jag uppgifter om min biologiska Morfar och min Kusin Annicka.
Jag har bådas adresser och idag skickade jag ett brev till min morfar.
 
Jag skrev att med respekt för hans ev. familj så får han välja om han vill skriva eller ringa mig. Nu ligger det hos honom men självklart skulle det vara skoj att få träffa honom och få ett ansikte och en historia.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0