Skurat.

På kvällskvisten har jag gått igenom min garderob inför flytten och jag har skurat över skåpen i köket.
Så jäkla fettigt.
 
Det är ett jäkla jobb att få det rent men nu är det klart.
 
Vi ska ju inte flyttstäda men sådana  äckliga saker vill jag göra rent.
Jag tog även bakom spisen men där tvättar jag så ofta så det var fräscht.
 
Jag ska strax rensa lite i mina toalettsskåp +  lådor och slänga min lilla byrå i badrummet som är slitet.
Ingen vila & ro.
 
I morgon ska jag till jobbet, sätta upp lappar om min loppis och kanske träffa Inger.
 
 
 
 
       Kram Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vad skönt och få sånt klart
kram

2012-09-20 @ 19:06:24
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag är själv inte glad för flyttstädning, men gör det hellre själv ändå - speciellt eftersom man kan hitta både det ena och det andra i huset!

Nu ska jag visserligen inte flytta, men jag har tidigare märkt när man flyttat frysar att mössen byggt upp ett ganska bra lager med hundmat där under :P

2012-09-20 @ 19:18:53
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0