sockersöta....

Jag har varit på jobbet, fastnade med lite papper.
 
Efter det så kollade jag lite i Haninge Centrum och självklart passerade jag Gina Tricot för att kolla om min svärdotter jobbade.
 
Jaaaa det gjorde hon.
Min sockersöta Sandra. Jag älskar denna lilla snärta så mycket. Hon är alltid lika fin och alltid coola kläder, idag hade hon ett par skit snygga skor.. Love It.
 
   
 
      Min fina....
 
Alla lappar om loppisen är uppsatta och uttdelade. Nu är det bara och vänta & se om någon vågar sig hit.
Folk kanske tycker det är pinsamt.
 
I morgon kväll ska vi på middag hos vänner / Mysigt.
 
     Ha en fin Fredag kväll / IA

Kommentarer
Postat av: S

Spännande med loppis! Är det imorgon den är? Du får säkert fullt hus ska du se!;) kram!

2012-09-21 @ 13:54:49
Postat av: S

Man måste ha ett "basförråd" hemma. Men det mesta har man ju redan, när det gäller olja, kryddor och buljong. Sen är jag förberedd på att utöka vårt basförråd ; )

2012-09-21 @ 15:06:55
Postat av: maria

Ok perfekt
Kram

2012-09-21 @ 15:56:31
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0