Tjo

 
Hallojsan.
 
Ber om ursäkt att bloggen blir lite lidande nu under flytttider.
Mindre än 2 veckor kvar.
Har massor att göra.
 
När jag kom hem från jobbet idag så tog jag tag i källaren., nu är det Klart för överflyttning till andra förrådet.
Det lasset går den 27/9 och stora flytten den 29/9 och min hemma loppis är nästa Lördag den 22/9
 
Ingen ro.
 
Jag har annars haft en bra dag och nu är jag slut som artist.
 
 
 Ska snart bädda ner mig hos sune.
 
 
  Bloppis / Liz claiborn skor handgjorda som nya. 100 kr.
 
                 Natt Natt fina vänner / Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag förstår att du har svårt att hinna med! Prioritera inte bloggen alls de dagar du har svårt att hinna med! Vi finns alla kvar här ändå! :)

2012-09-17 @ 20:42:26
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Tack :) Jag försöker köra vänliga veckan. :P

Det går så där... ;)

2012-09-17 @ 21:06:14
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0