45 min

 
Vaknade 5.30
Jag mår lite bättre idag. Det vill verkligen inte bryta ut.
Jag startade dagen med 45 min PW.
 
Jag promenerade mot solen nästan hela vägen. Så himla skönt
 
Idag ska jag till Kärrtorp och till min tandläkare.
Han ska hjälpa Kalle med en remiss till tandregleraren
Jag och Kalle ska hitta på något mysigt efter, kanske tacobar ?
 
Sen måste jag packa, vi åker till Flen & mamma i morgon.
 
 
  
 
     En nöjd hund efter en långis
 
    
 
     Under skrivandet på bloggen så somnade han..
 
                              XO XO Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt med en promenad i solen, det skulle jag önska just nu!

Önskar dig en skön torsdag :)

Svar: desamma tjejenKram
Maria Höglund

2013-04-25 @ 09:46:40
URL: http://annaheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Fina Frun

Krya på dig! Och vilken fin fyrbent vän du har :)

2013-04-25 @ 10:43:26
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0