Av bara farten.

 
Vi människor är vanedjur och gör allt av bara farten och rutin. I allafall jag.
 
När jag är akut hungrig så brukar jag köpa en halv grillad kyckling
Idag när jag handlade efter jag kom från Tyresö så tog jag en halv grillad kyckling på samma plats som jag alltid gör för att jag var vrålis......
 
Utan att tiitta  såklart
 
När jag kom hem så var det något helt annat.
 
  Piri Piri hot kycklingvingar....
 
                En positiv överraskning.
 
                       
 
God Smak, den kan jag rekomendera om ni har den i butik
 
Väl hemma i grårusket så tände jag lite ljus och kröp upp i soffan
 
     
 
     Kalle ska träna efter skolan så det blir lite ensamt innan han kommer hem
     Ha en toppen kväll....
 
     Ia

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Hahah tur att det var gott i alla fall och inte något skit! ;)

2013-04-16 @ 15:22:22
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0