Farväl

 
Min anchor nummer 2 försvinner i helgen.
 
Min första var på kindbenet , den vart missfärgad och ful så jag fick en ny av piercingstället.
 
Nummer 2 satte jag vid slutet av ögonbrynet
se bild
 
  
 
Jag  fastnade i den nya och den har blivit  ful och infekterad för ca 3 veckor sen.
Vi har försökt räddat den med tvättning mm.
Men icke sa nicke
 
Den går inte att rädda så jag måste åka in till placet och ta bort anchorn i helgen
Surt men nu ger jag upp.
Jag tror min kropp stöter bort det främmande föremålet i min kropp.
Eftersom den sitter i min hy så måste grabbarna snitta upp huden och plocka bort skiten.
 
       Tjohej / Maria

Kommentarer
Postat av: Linn Fager

Gud vad tråkigt att din kropp stöter ifrån sig piercingarna. Jag själv har fyra achors och en av dom blir infekterad ganska ofta (sitter två under naveln och två vid troslinningen) det är den under naveln som fastnar i allt och blir irriterad.. men what to do, det är så jäkla snyggt!

Svar: Ja jag tycker det suger eftersom jag älskar dessa smycken...Ha en toppen dag
Maria
Maria Höglund

2013-04-11 @ 11:02:16
URL: http://linnfagerholm.blogg.se
Postat av: Medberoende

Vad surt! Sjukt snyggt är det i alla fall!

2013-04-11 @ 16:02:58
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Linn Fager

Men du, hur blir det med ärren efter? Blir dom synliga eller bleknar dom helt bort?

2013-04-13 @ 12:01:41
URL: http://linnfagerholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0