Fått av mamma

 
         Jag fick lite saker med mig hem av mamma.
 
En jättefin trasmatta, en elgräsklippare (passar perfa på min plätt) en grästrimmer och Lila gardiner.
 
 
                       Gräsklipparen
 
 
     Grästrimmare, kan även dras med hjul
 
 
    Trasmatta, den blir fin till sommaren
 
 
              Mörklila gardiner.
 
Jag är tveksam til att ha dom i köket men med alla andra detaljer kanske det blir cool.
I morgon ska jag exprimentera lite så får ni se hur det blev.
Ni måste vara ärliga om gardinen inte passar i köket. Då byter jag ut dom mot andra
 
  Tack mamma för allt fint / Guld värt
 
 Ha nu en fin kväll. Nu ska jag sms:a Kia och höra hur hon mår sen blir det middag
  och kanske en mysig film.
 
                  XO XO Maria
 
          
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej hej, ville bara kika in och önska dig en fin fortsättning på dagen! :)
Vad har du planerat inför valborg? :)

Svar: bara mysa hemma, hoppas på sol så man kan hänga i baden badenSjälv ?
Kram Maria
Maria Höglund

2013-04-27 @ 15:59:09
URL: http://splinky.blogg.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

En gräsklippare hade jag behövt - fast en eldriven funkar inte här hemma :P

Svar: samma för mamma, Det var därför jag fick den ....
Tjoho M
Maria Höglund

2013-04-27 @ 16:14:06
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0