Fixartime

 
Nu har jag 1000 saker i hjärnan som har fixats och som ska fixas....
 
Plätten
Kalles tandisbesök
jobbet
Fixa med sl och acceskort
Skrikit på Sms. reg me idag. Hatar det nya jävla systemet.
packa
mamma på Fredag
staketet
Saker med Kalles skola
Tele 2
Telia
Viasat
 
mm mm mm mm
 
Sl:s Sms tjänst suger:
Jag har både mig och Kalle registrerat på mitt betalkort för sms biljett men det funkar bara för mig och inte för Kalle
så stackars Kalle  fick gå  i går och idag sprang han hem... (han har inget busskort)
Jävla idiot påhitt  Varför ändra till det sämre SL.......
Dom hittade självklart inte felet så hon gjorde en felanmälan , dom ska återkomma
Tycker dom kan felanmäla hela jävla systemet.
 
Viasat vart jag äntligen av med.
Vi har haft massa problem med deras tjänster och vår jävla parambol
så fort det regnar så försvinner bilden mm
Vi har ett avtal med dom till den 28/11- 2013 men efter massa tidigare samtal och 30 minuters samtalstid i dag med olika chefer så lyckades jag bli av med dom ... Jag kan säga adios till dom  sista Maj..... Makes me Happy
 
  Ja Ja lite om min hjärna som går på högvarv. Då har jag bara nämnt en del.
Jag vill ha ordning & reda och jag vill att allt ska vara sjysst.... Finns inget värre än massa strul.
 
Jag har sovit 2 timmar på eftermiddagen / Skönt Zzzzz
 
        Ha det / Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

SL blir fan bara sämre och sämre.... helt sjukt att dom tagit bort bussremsorna nu också! Jag hör folk varje dag som frågar hur man gör med det nya systemet när bussremsorna är PÅ accesskortet... jag skulle aldrig fatta det systemet!

Kraaaaaaaaam!

2013-04-24 @ 22:03:23
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0