Håret

 
Nu äntligen är mitt hår fixat.
Fanns inte jättemånga alternativ eftersom jag inte ville klippa kort igen, utan vi klippte topparna och klippte upp nacken litegrann och la i chokladbrun färg.
 
Nu gäller det bara att ha tålamod så jag kan få längre page.
 
                Före:
 
 
             Hur dassigt och trist som helst
 
                               Efter:
 
 
 
 
 
     Skönt att ha fixat råttboet
 
 
 
                               Vi åt lite sallad & gott bröd
 
En mysig kväll med mycket skratt
Tack Pamela och Tack Inger för skjuttsen hem....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Ojoj tjejen. Detta blev skitbra. Du är en läcker pudding om jag ska va ärlig. Du passar så bra i det
Pamela är fräckt frissa och gullig med
kram

2013-04-18 @ 22:51:26
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Medberoende

Det blev jättesnyggt! Fin brun färg!

2013-04-20 @ 20:21:32
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0