Lite om allt.

Min kryssning med Tjejgänget den 13:e ställdes in för min och min väns del.
Självklart vill jag inte åka utan henne och det viktigaste nu är att hon blir frisk.
Min vän som är sjuk har fått den kryssningen i 40 års present men vi skjuter upp den till hösten istället.
Det är flera underbara tjejer med på resan men bara 2 av dom som jag känner bra så jag hoppade också av resan nu när K är sjuk...
Känns rätt.
 
Sessan har åkt hem idag. Hon bodde hos oss i 6 dagar och jag måste erkänna att jag saknar henne. Vart liksom lite roligare med 2 busfrön.. Saknar hennes snarkningar och ruttna fisar (blink)
 
Jag känner mig fläskigare än vanligt efter påsk.. shit vad man har ätit i påsk... Godis Godis i mängder.
 
I morgon ska vi ha tacolunch på jobbet och på Torsdag ska jag äta lunch med en vän.
 
Ja detta var lite om allt möjligt / Ha en toppen kväll.
 
 
 
 
     Detta är så sant....

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vad snällt val! Jag hade helt klart gjort likadant! Hoppas din vän blir bättre vad det nu är!

Vilken bra bild! 100 % sanning!

Hoppas du får en bra onsdag, kraaamisar!

2013-04-03 @ 11:10:11
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0