Min Söndag

 
Jag somnade idag igen  efter brunchen och sov som en stock. Helt ärligt, varför är jag så trött ??
 
Sen vart det en promenad och lek med Sune och en timmes mys på altanen i solen...
 
         Gud så skönt.
 
             
         
 Älsklingens sommardäck står på min balkongen,  så fort dom försvinner så ska jag fixa på min balkong med möbler och blommor.
 
           Längtar.
 
 
  Dagens middag vart korvstroganoff & ris
 Faktiskt väldit gott efter 3 dagar med samma mat.
 
 
 
     Mumma
 
Veckan som kommer blir fullspäckad och på Torsdag ska jag äntligen fixa mitt hår
   Ha en fin kväl / Ia
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja Johan blev mer än väl godkänd ;)
Kändes så skönt o bra att han verkligen passar in i vår lilla familj! ;)

Åh gud vad gott med korvstroganoff!!!! Mums!

2013-04-14 @ 17:59:20
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Little Mix - Fansite

Fin blogg! :D

Svar: Tack tjejenKram
Maria Höglund

2013-04-14 @ 18:29:26
URL: http://www.littlemixworld.blogg.se
Postat av: Medberoende

Gott!!

Håller med, taxar ska vara lite lurviga! Vem fan gillar om dom är helt skalliga....

Tyvärr missade jag hela Let's Dance...jag glömde bort att det gick, men jag läste efter att Robban också ut, rätt bra tyckte jag.

Angående receptet: Antar att man får smaka av lite, men ett paket philadelphiaost, ett paket gravad lax som man skär i bitar, och sen ungefär en hel sån där kruka med färsk dill och sen lite salt, peppar och lite citronsaft. Man blandar bara ihop allt, skär baguetten i bitar och tar in dom i ugnen lite på en plåt (tyvärr ingen aning om värme på ugnen eller hur länge dom ska vara där) men tills dom blir lite hårda, sen tar man bara ut dom och så lägger man på den där röran kall. Och det räckte till en hel baguette.

Tack för din kommentar om golvet! :)

Haha nu blev det mycket svar på tal... ;)

Kraaamisar!



2013-04-15 @ 14:35:55
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0