My Visit hos dr

 
Det var inte så jättekul att se min fina dr idag.
Hon har varit sjukskriven några månader och jag har inte träffat henne på länge.
 
Idag när hon hämtade mig i väntrummet så fick jag en chock.
Hon hade blivit jättesmal....
 
Tyvärr har hon drabbats av tungcancer och hade snittat upp hela sidan av halsen för att komma åt cancern i tungan.
Stackars henne.
Jag ville prata om henne och hur hon mådde men då sa att  det handlade om mig och det e ju sant...
 
Vi gick igenom massa saker och fyllde på mina recept och sen fick jag veta att jag har
D vitamin brist
 
Man ska ligga mellan 75-200
75 e lågt och 200 e högt
 
Jag hade tyvärr bara 71.. vilket inte var så bra.
Hon frågade om jag ute nott / Hallå. jag har hund ???
 
Jag frågade henne om inte landstinget kunde bjussa på en solresa eftersom D vitamin finns i solen
då fick vi ett gott skratt.
 
Jag måste köpa D vitaminer på apoteket...
 
     Love Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Oj hade inte läst så långt när jag kommenterade om d-vitaminen längre upp, trodde du tog den i samband med concertan för det var jag tvungen att göra i samband med att jag började med den för jag hade tydligen också D-vitaminbrist då. Sjukt konstigt då jag också är ute hur mycket som helst för att jag har hund..

Synd om doktorn.. ändå starkt att komma tillbaka och hjälpa andra trots omständigheterna!

Kraaamisar!

2013-04-06 @ 20:34:09
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0