Premiär

 
God Morgon...
 
Idag öppnade ranchen på golfbanan. Min älskling har ju skadat sitt finger men han skulle iallfall åka dit och insupa atmosvären och kolla om han klarar att svinga iväg några bollar. Skitfinger.
 
Men premiär idag alltså 20/4-2013. Väldigt sent i år men tillslut öppnade dom ranchen....
 
Nu har vi kommit en liten bit på väg med staketet
 
   
 
 
 Nu är staketet bortplockat ,
  nytt staket ska upp men vi ska handla det sista staketet när lönen kommer
 
 
   Idag ska jag även bära ner vinterdäcken till källaren och jag ska premiär torka kläder utomhus....
 
    Ha en fin Lördag / Det ska jag ha
 
                              Love Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det kommer att bli kanon med ett nytt staket! :)

2013-04-20 @ 12:28:51
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0