Valborg.

 
 
      När ska man sluta oroa sig som mamma.
 
    
 
Både Kalle & Max är väldigt skötsamma killar, än så länge och det har inte varit intressant med alkohol och droger
Visst kan Max ta en drink eller några  öl men det är inte prio ett. Jag tror jag har sett honom full 3 ggr och han är snart 21 år
Kalle har aldrig druckit / peppar peppar
Lilleman är 15 år
 
Kalle får massa sms från kompisar i skolan / mest från tjejer i 15 års åldern   att dom  kan fixa fram alkohol
Jag har sett ett sms...men han berättar också att det funkar så.
 
 
Som tur är så suckar han bara och ber dom sluta skicka sms om det. Tack & Lov
 
      Nu till min oro om Valborg.
 
Jag frågade Max vad han ska göra i morgon
 
- han svarar att han kanske ska dra till Uppsala och festa med några killar.
 
                           Va kul svarar jag.......
 
Men klart man blir orolig att något ska hända.. Det finns så många idioter och bråkstakar där ute.
Och om något händer honom och man måste åka och hämta honom så är man ju inte där på en pisskvart.
 
Jag måste sluta nojja mig för allt !! hönsmamma som man är.
Max är fasiken 21 år snart, när slutar man oroa sig ?
 
                    Hoppas ni alla får en fin & lugn valborg med era barn och familjer / Ia
 
    
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Jag är inte heller mycket för alkohol... jag tycker inte ens det är överdrivet gott om jag ska vara helt ärlig... Jag har nog sett för mycket i min uppväxt som gör att jag har stor respekt.
Intressant att läsa!

Kraaaaaaaaaamar!

2013-04-29 @ 20:11:22
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Johanna - Mamma till Sami

Tror aldrig att man slutar oroa sig :p hehe.

Svar: santKram
Maria Höglund

2013-04-29 @ 20:47:08
URL: http://lyyckligaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0