Varför ??

 
Varför måste allt hända samtidigt.
 
Denna helg åker jag till mamma, jag drar i morgon em.
 
Självklart händer det flera saker denna helg då jag för en gång skull lämnar sthlm.
 
Max ville komma hem  i morgon för att sova över & Mysa / sorry Max. , Vi är inte hemma
Bjudna på festligheter i Nacka / sorry vi är inte hemma
Bjudna på brorsans kalas i Vaxholm, den inbjudan kom idag ( min t brorsa är väldigt tidigmed inbjudan ) / Tyvärr vi är inte hemma.
 
Ledsen allihopa men mamma var först och det var bokat sen flera veckor tillbaka, Jag har även lite ärenden på landsort. Det ska bli skönt att komma till mamma i morgon och jag tror det blir sista gången i Harpsund eftersom hon flyttar igen 1/8.
 
Jag gjorde en snabbtitt i min almenacka och jag har en helg fri i Maj = 18+19 Maj
Sen är mina helger bokade ända fram till den 29/6. Efter det lugnar det ner sig.....
 
Nu blir det Dallas och ett trädgårdsprogram kl 20.00
Ja ni hörde rätt / Jag ska kolla ett trädgårdsprogram
Det fanns inte på kartan förut.
 
                  Kram på er / ia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Oj vad massa som händer, de kunde kommit lite utspridda veckor. kram

2013-04-25 @ 19:50:13
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0