Yo / Avhopp

 
Hej allihopa.
 
Dålig uppdate idag.
Full rulle på jobbet sen hade jag en lunch date och sen kollade jag lite i Haninge C
 
Träffade på min sockersöta svärdotter Sandra på Gina. Gött att få krama henne.
 
Jag skyndade förbi Ica och handlade lite, saknade alla tunga saker såklart som juice, mjölk, fil, nyponsoppa mm.
slit & släp
 
I dag gjorde Kalle ett val.
Sista tiden har Kalle tvekat med sin Amerikanska Fotboll. Han har inte samma sug och Motivation längre
 han segar och hoppar över träningarna.
 
I morgon skulle vi ha föräldramöte och kontrakt skrivning mm med laget och jag har sagt till Kalle dom sista 2 veckorna att han måste bestämma sig hur han vill göra tills i morgon den 11/4
Jag vill att han gör det helhjärtat för jag orkar inte tjata på honom varje gång han ska iväg och träna och han ska tycka det ska vara roligt, det kostar alldeles för mycket pengar för att göra det halvdant.
 
I dag kom svaret - Han hoppar av..
Han vill hellre köpa ett gymkort och satsa på det och träna med hans kompisar på hemmaplan.
 
Jag stöder hans val såklart.
 
Till helgen ska jag hjälpa honom med Gymkortet, jag måste vara med och skriva på kontraktet eftersom han är under 18 år.
Och ja ....jag vet att han egentligen inte ska styrketräna för att han är ung men Kalle vet exakt hur han ska träna i gymmet utan att bygga muskler. Han har gymmat med laget i 2 år nu....
 
 
   Ha en fin kväll mina läsare / Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Man ska helt klart göra var som känns bäst för sig själv och att gymma är inte helt fel heller! ;)

2013-04-11 @ 16:07:13
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0