19/8

Hej på er.
 
Ursäkta att jag inte hann med en morgon bloggning men det var lite smått hysteriskt här hemma..
Kalle skulle gå upp 8.30 och det gick verkligen galant men det är massa saker som man sluppit göra i 9 veckor så vi måste bara lägga om rutinerna.
 
Kalle var pigg & glad trots långa nätter hela sommarlovet. Men så skulle vi börja packa gym saker och sen skulle jag handla och i sista stund bestämde jag mig för att lämna Sune hemma oxo och då behövde han ha sig en promenad.
Sune har inte varit själv hemma på hela sommarlovet och jag kände att det var dags för lite träning för det nu.
Kalle var bara borta 3 timmar idag så det gick utmärkt att lämna Blackie.
Kalle var inte nöjd med sitt nya schema han fick men annars tror jag han tyckte det var lite skoj med skolan igen och få träffa alla kompisar.
 
Jobbet flöt på bra. Mycket att göra och planera men I Like it. Kul att få se Kia oxo, trots att vi bara surrar jobb.
 
Vi fick även en ny tjej i dag som ska arbetsträna hos oss, kul med lite nya ansikten på FT.
(jag känner henne sen gammalt) En urmysig tjej. Hon bakade en god sockerkaka som vi mumsade i oss.
 
Nu är klockan 16.05 och det är dags att brassa lite middag till gänget
 
  Kram så länge / Maria
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Låter som en bra dag! :)

Kraaaam!

Svar: TackJaaaa
Kram
Maria Höglund

2013-08-19 @ 18:01:53
URL: http://Medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0