Alltid liv.

 
Ibland håller jag på att få nervfel här hemma.
Sen i April har jag levt i en byggarbetsplats.
Det borras, bilas och hamras och det är inga nådiga ljud. Skit höga ljud.
 
April & Maj bytte dom min hiss
 
Juni & Juli bilade dom ut hela vår tvättstuga som ligger dörr i dörr med min dörr. 2 månader med massa ljud.
Den öppnades igår.
 
Förra Måndagen  startade dom renovering av Lgh på plan 2, det ska pågå i minst 1.1/2 månad till.
Alla våra tomma Lgh i Brandbergen renoveras till Topp skick så det är bara att gilla läget.
När den Lgh är klar så ska en Lgh på plan 4 påbörjas.
 
       Det suger verkligen hästballe.
 
Tur i oturen så har jag bara haft 9 dagars ledigt (sem) denna sommar ,  jag har alltså FT att fly till på dagarna. Jag tror jag hade blivit galen om jag hade haft semester och skulle ha sovmorgon eller sitta ute med en bok i lugn & ro
All inredning från Lägenheterna far ut genom fönstret ner i en container
 
 
 Den här har dom fyllt idag
 
 
Kalle är galen på  renoveringarna. Han vaknar varje morgon klockan 8 när dom kör igång.
I morse när jag gick till jobbet 8.30 hade dom kört igång och Kalle sa att det vart tyst vid 14 tiden och då menar jag relativt tyst. Hm.....
 
Jag vet, man ska inte klaga för det blir ju fint men ärligt!
 
    Kram Ia
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda [SPONTAN]

SVAR: Tack så mycket! Jag tycker helt klart att ögonblicksbilder på mina vänner och familj är det absolut roligaste att fota då de fångar och bevarar minnen :)

Svar: Ok härligtKram
Maria Höglund

2013-08-07 @ 22:27:05
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0