Äntligen

 
 
I morgon ska jag träffa den här underbart goa människan.
Min barndoms kompis Jessica.
 
Herregud vad vi har försökt att få till det med möten men nu tror jag hon har semester så i morgon klaffade det.
Ska bli så mysigt att få krama om henne och få prata & prata
Hon står mig varmt om hjärtat.
Jag har sovit många nätter hos henne och det var hos henne som Henning fick se ett kort på mig första gången när vi var 13-14 år, och han bad Jessica om mitt nummer. HAHAHAH
Mycket minnen finns det  från tiden med Jessica P. Petterson som vi kallade henne.
 
                     Love Maria
 

Kommentarer
Postat av: gunneandersson

Hi, va gulligt med ungdoms förälskelse. När jag gick i 5:an var det en kille i fyran som frågade chans på mig genom nån annan, efter det fick jag en massa Elvis bilder av honom, vi var blyga båda två. Ha en bra dag, kramisar

2013-08-08 @ 11:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0