Go Kväll

Tjohej på er.
 
Här är flitiga Lisa.
 
Jag tvättade  ju bilen idag.
Jag jobbade
Handlat
varit på Jula
pantat burkar
Nu på kvällen har jag lagat köttfärssås, kokat potatis till stekpotatis som vi ska göra på Söndag, tvättat, städat lite i Kalles rum och haft syrran på besök,
 
 
I kväll blir det skräckfilm och i morgon blir det fest med Inka Tattoo och Janne. Återkommer om den festen, den kommer nog pågå från 12 på dan i morgon till Söndag morgon. HAHAHA GALET.
 
Det ska bli skoj, det kommer  massa band och det ska grillas en hel gris och ett helt lamm mm.
 
Förlåt för tråkiga inlägg utan bilder men jag har helt enkelt inte haft tid att fota idag.
 
   God Natt bloggvänner.
 
                                                         Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Oj vad mycket du fått gjort! :D

Gooodnatt!

Kraaaam

Svar: God Natt
Maria Höglund

2013-08-16 @ 22:55:22
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0