Lite kalas bilder

 
 
I går var jag ju hemma hos Micke & Emma i svartbäcken och firade Ingers 60 års dag.
Jag var som sagt inte på topp men jag stannade ändå 3 timmar.
Jag ville så gärna vara där för Inger.
Micke och Emma hade jättefint hemma, Micke är Ingers son. Han hade renoverat det mesta själv i huset. Impad.
 
Vi gav Inger ett halsband och örhängen i silver och stenar i samma serie + rosor
Hon fick massa fint i presenter av alla andra.
 
Smycken
Kaffemaskin
schalar
Orkidéer
blommor
nagellack mm.
 
Hon bjöd på köttgryta & ris + chokladtårta.
 
Jag var lite dålig på att ta kort men några fångade jag på bild.
 
 
    Kajan
 
 
  Emma (Ingers svärdotter )som bor med Micke och Timmy (Ingers andra son )
 
 
  Ringen/glittriga som Inger fick av alla barn+fruar
 
 
                 Halsband från barnen + fruar
 
Jag glömde fota den presenten hon fick av oss
 
 
   Timmy och hans underbara dotter Thea. Jag ville så gärna gosa med henne men höll mig på avstånd
eftersom jag mådde skit.
 
 
   Timmys gulliga tjej Sofia
 
 
  Inger hann chilla lite i soffan , Hon var väldigt uppe i varv. Mycket att stå i såklart
 
  Fina vardagsrummet ut mot uteplatsen
 
 
   Den smarriga tårtan.
 
 Tack igen och jätteskoj att träffa alla på festen, nya som gamla ansikten.
 
  Peace Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Den där chokladtårtan hade suttit fint nu kan jag säga! Haha!

Fina presenter!

2013-08-25 @ 13:32:21
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0