Otur

 
      Usch och fy
Jag har känt mig hängig ett tag och sen i Torsdags har det blivit sämre och sämre.
När jag kom hem från Inger i går så kändes det som en ångvält hade kört över mig.
 
I morse kl. 8 ringde jag närakuten. Jag fick en tid 9.40
Jag träffade en skitskön dr som bara sa - Jaha du ska ha en superstark kur.
6 tabletter i dag och 3 om dagen sen i 10 dagar
.
 
Jag hade halsfluss och Bihåleinflammation
såg tydligen fördjävlig ut i hals och ena bihålan
Jag har även skit ont i nacken och en låsning i ryggen. Tjohoo
 
Vill inte nu. Jag har världens jävla otur jämt.
Men nu är det bara att gilla läget
 
 
 
 
                 Min pärla som kör mig hit & dit
 
Nu ska jag sova en stund.
Killarna är och klipper Kalle så jag myser här med Sune.
 
   Puss & Kram Maria
 
 
 
.
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Fyyyyyy vad jobbigt!

KRYYYYA PÅ DIG! Hoppas det blir bättre snart!

Kraaaaaaam

2013-08-25 @ 13:34:53
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0