Så jäkla tajmat!

 
När jag kom hem förut så satt jag och velade om jag skulle klippa gräset eller inte.
Men jag hade så mycket härlig energi så jag tog tag i mattan.
 
Jag klippte, rensade lite ock krattade. Sen tömde jag hela balkongen och dammsög och möblerade om där ute så nu är det tjusigt både på plätten och på balkongen.
 
Precis när jag var klar så kom detta härliga regn. Det är så mysigt. Sitter i soffan och bara njuter.
 
Regnet det bara öser ner och jag blir så..........tra la la la
 

   Min lilla klippare
 
 Nyklippt
 
 
     Rent & snyggt på mattan här oxo
 
 Jag har väntat länge på att få klippa gräset men det har varit så soligt varje dag och då är risken att gräset
  blir  bränt
 Så nu välkomnar jag regnet.
 
   Ha en fin kväll / Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vet han är så gullig ibland min Johan. Tänk vad en liten present kan göra en så glad ;)

Ha en bra o regning fredag hehe
Kram

Svar: Tack desamma
Maria Höglund

2013-08-09 @ 08:14:25
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Medberoende

Du har så snyggt på din balkong/uteplats! Så kul att se bilder från nu då jag verkligen kommer ihåg hur det var i våras!

2013-08-11 @ 20:30:19
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0