Släpper inte.

 
Huvudvärken från helvetet är fortfarande kvar.
Men jag har kämpat på idag ändå och fått massa gjort.
 
Nu har jag fläskkotlett på bit på spisen.
Jag kokar den i äppeljuice och massa lök, sen gör jag sås på buljongen + vispgrädde.
Serveras med kokt potatis och broccoli.
 
Är ashungrig.
 
 
På Torsdag ska jag möta Max och hjälpa honom med växling av pengar till turkiska lira. Jag längtar redan efter honom.
 
Det kommer bli sista gången jag träffar honom på ca 3 veckor. Farfar kör Max & Sandra till Arlanda på Måndag morgon kl. 5
 
Annars ser veckan ut som vanligt. FutureTeens och fix och möten hemma och till helgen fyller min brorsdotter saga år.
 
         Puss & Kram Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Fy för huvudvärk! :(

2013-08-12 @ 16:18:49
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Annica

Krya på skallen. Kram

2013-08-12 @ 23:01:10
URL: http://annicahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0