Pedanta jag

 
I kväll har jag pysslat med lite annorlunda saker som man aldrig hinner eller tar sig tid med annars.
 
- Fixat ordning i Sunes skåp. hittade massa skojigt och massa hundgodis
- Stekt blodpudding till Sune.
- rensat bland mina papper och räkningar
- skakat mattor
- städat i mitt kylskåp. Jag vill ha ordning därinne och då menar jag att samma saker ska stå exakt bredvid varann i  kylen.
Mjölken bredvid varann, filen bredvid varann, påläggen på samma plats. Ja ni hajar nog...  (crazy Me.)
 
                    
             
AB
 
  Bilden lånad från Google....
 
 
Nu ska jag strax duscha och sen nanna kudde.
 
                  Love Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Ordning och reda, pengar på fredag! (Tänk om det vore så, haha!) Då skulle nog alla vara lika duktiga som dig! :)

2013-08-15 @ 13:27:24
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0