10/12

Usch vilken natt, mådde skit
Skakade, frös, svettades och kräktes. Hm....
Fick sitta upp i sängen mellan 02.00-05.30 för det kändes att om jag låg ner så kom hela maginnehållet upp
 
Skitskumt. Det var ingen maginfluensa eller något för jag hade inte ont i magen.
Jag har klarat mig från maginfluensa tror jag, jag vart ju jätte magsjuk natten efter jag kom hem från Turkiet men vet inte vad det var för  något.  tjejen som satt bredvid mig på vägen hem kräktes så hon smittade väl mig med nott skit...
 

Ja Ja!  jag är uppe och ska snart duscha....

Tjao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch!!! Men du jag tycker du ska gå till VC å be att få lämna in ett "bajsprov" låter inte så kul kanskev :D men du kanske har nån bakterie ..hoppas det går över snart

2013-12-10 @ 08:16:34
Postat av: Felicia

Åh fy, stackare! Det lät inte ett dugg kul! :( Du får krya på dig du med!
Kram!

2013-12-10 @ 12:04:28
URL: http://bunnys.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Uuuuuuuschhh! Hoppas det bara var något tillfälligt...

Krya på dig!

Kraaamar!

2013-12-10 @ 14:28:31
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0