My Boss

 
I dag träffade jag äntligen Kia, Kia är ju min chef och vän.
Vi ses inte så ofta längre för jag jobbar i Haninge och hon far runt på möten mm + att hon kör mycket i vår nya lokal i Värmdö + att hon bor där borta.
Jag saknar henne men vi vet vart vi har varann och vi är så samspelta i jobbet så allt flyter bara på så bra.
Inga konstigheter.
Varje gång vi ses så har jag alltid en  lista som jag drar med henne ang. jobbet.
Jag vill alltid checka saker med henne innan jag går vidare med viktiga saker.
Hon är bästa chefen.
 
Vi jobbar  bra ihop och det beror nog på att vi är grymma på olika saker. Kia är optimisten och jag e motsatsen HAHAHAHA.
Hon är spontan och jag är planeraren och kontroll Freaket.
 Vi är båda  snabba i saker vi ska utföra och det händer grejer ..... Me like.
Självklart blir det mest jobbsnack men idag hann vi faktiskt att äta lunch ihop
Kul att se henne idag och vi gjorde en grovplanering fram till 15 Jan Bla. på viktiga saker som händer i våra scheman fram tills dess.
Vi fick också ett bra mail i dag som betyder mycket för oss på FT men jag vet mer i slutet av Jan hur allt blir
men det ser lovande ut.
Ja Ja lite skvaller om mitt jobb.
För er som inte vet vad jag jobbar med så är jag chefs assistent, samordnare och resurs ass på
www.futureteens.net
 
 
   Våran lunch idag blev en god Laxpastasås med spagetti
 
 
                   Mumma
 
 Trevlig helg allihopa / Kramar Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0