På Tisdag och annat.

 
På Tisdag ska jag berätta en sak för er som gör mig väldigt glad som mamma
Jag är alltid en stolt mamma men berättar mer då...
 
Nu ska jag bestämma mig för vad jag ska äta
Det står mellan köttbulle macka med rödbetssallad eller risgrynsgröt..  Jul tema  alltså!
 
 
Jag kan berätta en annan sak.  Nu sätts ju sen ankomst på betygen , alla minutrar slås ihop och minutrar blir timmar=  all tid visas i betygen som ogiltig frånvaro.
 
Vilket alla arbetsgivare kommer att se....
 
Kalle har 1 timmes sen ankomst på hela terminen vilket är väldigt väldigt bra.
 
I 8:an hade han 4 timmar vilket också är ok. Det finns dom som har 10-20 timmars sen ankomst på en termin ibland mer timmar.
 
 Ja Ja lite kvällsurr.
 Ha det / Ia
 
 
 
                   
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Javisst var det gulligt??
Att såna "små" grejer kan betyda så oerhört mycket för en egentligen.
Allt handlar inte om pengar faktiskt, omtanke är gratis men sååå betydelsefullt ;)

Vad spännande det ska bli på tisdag nu då!
Ha en fin kväll ;)

2013-12-04 @ 18:15:06
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Medberoende

Oooh, späännande!

Det där var något nytt, aldrig hört om det tidigare!

2013-12-04 @ 21:35:34
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0