Tavla

I dag träffade jag  Inger för att byta julklappar, vi gör det varje år
Jag fick ett presentkort på Lindex av henne så jag köpte en fin klassisk svart klänning.
 
Av mig fick Inger en kanvas tavla med kort på hennes hundar som jag fotat tidigare.
Ingers hund Maja gick bort okt 2012 och jag tog en hel del bilder på Maja & Alice som Inger har kvar idag.
+ ett kort med alla hundar inkl. Sune
 
Inger öppnade sin present på restaurangen och hon började gråta, hon var inte beredd på den...
Hon vart jätte rörd och glad.
Det är inte varje gång man ger bort en present som någon börjar gråta av.
 
                Här kommer en bild på tavlan:
 
 
               Maja den prickiga & Alice är settern.
 
                            XO XO Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Va roligt att hon tyckte om den :) kram

Svar: Tack för hjälpen
Kram
Maria Höglund

2013-12-19 @ 21:37:06
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilken jättefin present,rörande!

Svar: Tack
Maria Höglund

2013-12-20 @ 02:23:31
Postat av: Jessica

Jag har haft 4 Irländska settrar i mitt liv och dem är så vackra och snälla. 3 tikar och 1 hane, alla blev gamla och dog av ålder. Sen har jag haft 1 Kungspudel som var så gullig och snäll, han blev också gammal och dog av ålder. Nu har jag 1 dalmatin och en blandras hund, border collie labrador. Dalmatinen är väldigt dominant och vill gärna bestämma. Blandras hunden vill valla andra djur. Jag har också katter, har haft en perser katt och en norsk skogskatt båda blev gamla och dog av ålder. Nu har jag en Bengal katt som är dominant och kaxig mot andra. Sen har jag bondkatter, och blandras katter, perser,bonde blandning. Och ett litet marsvin. Jag älskar djur

Svar: Oj... Det var mångaKram Maria
Maria Höglund

2013-12-20 @ 10:52:35
Postat av: Medberoende

Vilken fin present! Och jättefina hundar!

Kraaamar!

2013-12-21 @ 14:02:35
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0