02.30

I natt 02.30 är det Oscars galan på TV.
 
Jag önskade jag orkade ställa klockan men jag är ingen natt människa..
 
Ska ni se ????
 
Veckan som kommer är det ju sportlov för Kalle. Skönt för honom.
 
I morgon och på Torsdag är jag ledig.
Måndag ska jag vara med Inger, jag ska försöka hjälpa henne med lite nagelprylar och så ska vi äta lunch
På Torsdag ska jag och kalle hitta på något mysigt. Därimellan är det jobb.
 
Till helgen vill jag gå ut. Vi får se vad vi hittar på ??
 
 Om en månad innan kryssningen med tjejerna vill jag klippa mig och färga håret igen, Just nu är det supertrist.
       Jag gillar den här frillan
 
              
 
    Älskar allt spret.
 
  Nu säger jag Go kväll / Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0