18.40

Tjo bloggen.
 
Jag har haft en bra dag. Rolig faktiskt.
Jag har fart hit & dit. Tyresö - södermalm och tillbaka.
Jag kollade runt lite i Tyresö C och passade på att handla på ica Tyresö.
 
Jag tvättade på morgonen innan jag åkte iväg till jobbet och smarta Kalle hade inte tömt sina fickor så bankomat kortet och busskortet fick sig ett bad men båda korten fungerade  efter vi checkat dom senare på dan.
Tur för Kalle.
 
Hans kommentar var att - nu luktar korten gott !!!  Hm... jag kan inte ens bli arg på honom när han säger så för det e ju sant.
Klantarsel.
 
Väl hemma så bestämde jag mig för att göra hemmagjorda köttbullar, men jag lyckas fan aldrig med dom. Tycker dom blir smaklösa trots massor med kryddor och lök.
 
       Dom gick iallfall ner med lite makaroner.
 
 
 
   over and out / Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0