27/2

 
Hej
 
HAHAHA Gunne du e rolig du.
 
Idag har jag haft fullt pådrag.
 
Jag kom tidigt till jobbet i morse,  jag hann och städa lite och skura korridoren och tömma massa sopor innan alla kom. Jag förberedde sakerna som personalen och ungdomarna skulle ha med sig till rudan. Sen vart det en tur till jordbro och sen tillbaka till jobbet en snabbis.
 
Jag lämna jobbet lite tidigare idag pga det vackra vädret. Min vän Inger kom på besök och vi tog hundarna till ängen . Det var så himla skönt ute. Solen värmde verkligen.
 
Efter ängen gick vi hem till mig och fika och Jaaaaa jag tog en kanelbulle. Suck.
 
 
 
 
 
 
 
        Underbar dag / Maria
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0