Dojjer.

 
En bra dag, först var jag på besök hos en ungdom sen åkte jag upp till jobbet och pulade lite.
 
När jag var klar där så vart det lite småärenden på byn och nu är jag hemma hos älsklingen och vi väntar på Kalle.
 
Vi har nämligen köpt ett par nya fotbollsskor till honom och eftersom Kalle är en kläsnobb så är det lika viktigt att man är snygg på träningen/matchen som på fritiden.
 
Han ville ha röd/vita skor som matchar hans royal crowns kläder som är rödvita.
Ni  får se bilder sen men först vill jag kolla att dom är godkända.
Jag gjorde ett kap med dom iallfall....
 
I kväll blir det massa filmer och jag tror jag ska unna mig en skål med chirrebirre.
 
      Ses senare / Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0