Fett med deg.

  
        Tjohooo
      
 
  Jag hade spelat på Eurojackpot och det var dragning i Fredags.
     Potten var på 97 000 000 kr
 
Idag var jag på Atg och rättade raderna och när man inte har vunnit så står det bara ingen vinst på kassan
Men om man vinner så gör Atg apparaten en liten vinstmelodi.
 
Vilket hände idag (plingelingeling) och kassörskan tittade på mig och sa ååååååååååå va kul
vinst.
 
Min mage drog ihop sig och jag vart så glad.
 
Hon ba
 
- grattis 3+1 rätt  =153 kr va kul
 
Jag ba
 
- vad är det som är så kul ??????
 
Hon ba
 
- du är den ända vi har haft här som vunnit på Eurojackpot hittills..
 
Ok va roligt, Ro hit degen. Skit kul verkligen (NOT)
 
Nu ska jag ringa Kia och Rickard och höra om vi ska dela för vi sa att om vi vinner  (Vi eller Dom) så ska vi hjälpa varann med en slant.
Undra om dom vill ha 76.50 kr
HAHAHAHAHAH
 
        Love Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: susse

Spelade oxå på de där i fredags men vann inget.
Tur hade du ju som vann, även om inte vinsten var så hög =) Grattis!

2013-02-11 @ 17:46:56
Postat av: Medberoende

Hahah!
Men det var bättre än ingenting i alla fall! ;)

Hoppas att du haft en bra måndag!!
Kraamisar!

2013-02-11 @ 19:04:04
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0