Hysterisk dag + kalas

 
Jag kom till jobbet ganska tidigt i morse och pulade lite och gjorde en sockerkaka inför ett kalas som vi hade för  ungdomarna som hade fyllt år och som fyller år till helgen.
På kalaset serverade vi glass med marräng , jag åt  2 portioner för säkerhets skull.
 
Jag vart även klar med min stora hög med papper på jobbet  skönt.
 
Jag gick hem vid 1 tiden för att förbereda lite middag och det sista på tårtan. Max och sandra kom vid halv 3 och är fortfarande kvar nu kl 20.15 Mysigt.
 
Sen vid 17 kom H:s mamma & Pappa och I & K.
 
Vi åt massa tårta, kakor och bullar.
 
Jag skulle göra en sockerkaka också  men efter 5 minuter var den svart. Jag har som sagt ett fett fel på min
ugn jävel så i morgon måste jag ringa fastighetsskötaren..
 
Även den goda grytan med rostbiff glömdes kvar på spisen och brändes fast så det vart lite rörigt ett tag och ingen ordning alls på middagen... sånt som händer.
 
 
     Sjysst sockerkaka.
 
 
     chill efter allt ätande
 
 
 
 
    Födelsedagsbarnet
 
Nu är jag skit trött och typ dog i soffan, alla e trötta.
 
GodNatt / IA
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0