Judys domstol

i går satt jag och tittade på Judys domstol på tv
 
Det handlade om en kille som stämde en annan som vart hundvakt till hans  hundar.
 
Hundarna hade nämligen rymt från hundvakten , dom hade grävt ett hål i staketet och rymt.
 
Jag orkar inte berätta  allt som sas men dom frågade ägaren om hundarna hade halsband på sig.
 
- Han svarade Nej för hans hundar var inomhushundar..... What ?????
 
Vad fan e det, finns det hahahahah
 
Han sa att dom bara var ute 5 min - 10 min om dagen och var inomhushundar....
 
Han ville ha ersättning av hundvakten , men såklart var det en olyckshändelse att hundarna grävde sig ut och med fasit i hand så kanske det inte var så konstigt om dom aldrig fick vara ute.
My god.....
 
Han fick inga pengar.
 
Kanske inte så intressant att läsa om detta men jag tyckte det var roligt eller rättare sagt fördjävligt.
 
    Rasen var :Yorkshireterrier
 
Inomhus ras / hihihihi
 
  
 
                 Natti Natt

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Tyvärr finns det nog många som tror att det finns utehundar och innehundar...

Svar: Ja det e helt sjukt ju.... Hoppas det känns bättre i munnenKramizzzzzzzzzzzzzzz
Maria Höglund

2013-02-27 @ 04:53:32
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0