Klagomuren.

När jag kom hem från Jobbet  hade jag tvättstugan och jag passade på att tvätta min stora oranga matta.
 
Men jag åkte på fetdissen....
 
Maskinen är trasig och har inte centifugerat min matta ok så  mattan är dyngsur och väger typ 70 kg.
Snacka om att jag hade problem att hänga den i torkskåpet och den kommer behöva hänga och torka i typ 6 dagar
 
Sen en annan diss.
 
Älsklingen köpte Uncle Bens snabbris i dag. Koktid 3 min.
Fy fan va äckliga det var
 
Inte att rekomendera.........
 
Kalle skadade sig på träningen i går efter en tackling, han är inte ok så jag måste kanske kolla upp det och mina öron bultar & värker så dom kanske oxo måste få sig en omgång i slutet av veckan av Farbror dr.
 
   Detta var Måndagens klagomur / Tjohoo Maria
 
 
.
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Fan vad trist!

Hoppas mattan torkar snart och hoppas det inte är någon allvarlig skada!

Kraaamar!

2013-02-11 @ 19:06:55
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Emeliie

Hej!

Förlåt för dåliga svar.
Har bloggat mycket från mobilen och inte kunnat svara via mobilen, ber verkligen om ursäkt.
Vet inte vilket märke det är, men det ska jag absolut kolla upp alltså angående läppstiftet.
I promise!

Dessutom så åker vi till Grekland den 18e Juli.
Längtar så otroligt mycket, har alltid velat åka dit faktiskt så nu ska det äntligen bli av.

Håller med dig om att uncle bens snabbris smakar skit!

Ha det bra, kram!

2013-02-12 @ 21:01:59
URL: http://emeliiesdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0