Kväller.

 
Jag sitter och tittar på Efterlyst. Man blir förbannad varje gång..
 
Kvällen har varit skum, det är massa saker som stör mig och jag får inte ro i kroppen.
 
Just nu ringde min telefon med ett skit skumt nummer på massa siffror typ 02005027512614
Jag vågar inte svara om det skule vara ett sånt där nummer som kopplas upp på mitt abbonemang och slukar pengar.
Men jag undrar samtidigt vem det kan va ?
 
Johanna kanske som ringer från Barbados. Hoppas bara det inte var viktigt kl 21.30 på kvällen, det är ju
knappast en telefon försäljare så här sent.
Bla Bla Bla
Jag sitter bara och skriver massa strunt.
 
Precis i skrivandes stund fick jag en jättefin neccesär av min chef.... Tackar
 
   God Natt / Nu sluter jag mina gröna strax
Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: gunne

God förmiddag tjej, du kan googla numret oftas är det försäljare av olika sorter, så när jag ser nått sånt konstigt nr. som jag inte har i min telefonlista, så svarar jag inte. Ha en bra da i solen kramisar

2013-02-28 @ 11:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0