Lunchdate.

Idag kom Inger över till mig / Inte en dag för tidigt..
Jag har ängtat efter henne, inte setts så mycket sista tiden.
 
Tiden gick alldeles för fort. Vi hann inte ens skrapa på ytan.
Vi åt lunch och fika  (inte jag)
 
Vi åt bara broccolisoppa och smörgåsar och till fika hade jag köpt mums mums , Om jag inte skulle kunna hålla mig från fikat så är ju mums mums inte så himla fett.
 
 
Nu har hon åkt hem och jag tog en prommis med hundarna.
 
Har en fruktansvärd huvudvärk........
 
   Nu chill i dill
 
                                    XO XO / Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Nilsson

Det låter jobbigt, hoppas promenaden gav mer energi!

2013-02-07 @ 19:52:17
URL: http://idacnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0