Min Tisdag.

 
Vi promenerade till jobbet i morse och det var verkligen snorhalt. Allt smälter på dagen och fryser på natten. Det var ingen rolig promenad kan jag lova.
 
Full rulle på jobbet som inkluderade ett personalmöte som gick bra.
Ordning på torpet..
 
Jag har ju massa saker som är trasigt och jag hatar  som sagt när det inte är ordning & reda och
när det är saker som ligger och väntar. Allt e typ halvdant.
 
Idag skickade jag tbx nya telefonen som var trasig vid leverans. check
 
Dom ringde idag  från Akelius och sa att jag får en annan spis/ugn på Torsdag
(självklart får jag INGEN ny men bättre än det jag har får man ju hoppas) check
 
Bilen är ju krockad och den ska på besiktning inför ev lagning i morgon check
 
Jag väntar in all lön så jag kan lägga in alla räkningarna, det är ju den sista redan på Torsdag.
 
 
................................................
 
Nog om det nu:
 
Till middag vart det favorit i repris. Räksmörgås.
 
    
 
   I kväll är det Maria & Mindy Best friends / Love It
 
       XO XO Maria
    
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0