Modell by The Industry

 
Hej svejs
 
Vi har vart runt på byn sen kl 10.00
 
Vi var inne på Ji sko butiken som ska byta ägare och allt där inne var nedsatt 50 %
Kalle hittade en blå mocka lacoste sko, skit snygg  men den som stått framme var blek  till skillnad från den som tjejen hämtade på lagret.
 
Hon menade på att den finaste blå skulle blekna som den andra på ett par dagar och hon sa att jag skulle ställa skon under lampan så bleknade den...
 
Bullshit
Jag sa att jag ville ha 50% på 50 %. Hon vart skitsur.
 
Vi sket i den skon och fortsatte shopping på The Industry
 
Tjejen som jobbade på The Industry hade jobbat med skor i 6 år och hon sa att skorna aldrig blir lika varann.
 
Skönt att höra.....
 
                   Här kommer lite bilder på min The Industry modell
 
 
    Byxor G star och tjocktröja Mouli
 
 
      Mouli skjorta
 
 
    50 % rea
 
 
       Snygg ny Jacka  50 %
 
 
    Supply&co
 
 Jag älsar den här jäkla butiken . skulle kunna köpa allt till
Max & Kalle
 
    Love Maria
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Snygga kläder!!

2013-02-02 @ 18:43:13
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Elin

Helt stört va snygg skjortan var :)

/kram

2013-02-03 @ 21:04:26
URL: http://nattstad.se/elinerikssons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0