ÖB

 
Min elvisp har pajjat så idag var jag förbi ÖB och köpte en ny elvisp och dom hade även mycket bra priser på hundgodis.
 
En stor påse levergodis a 30 kr och en gigantisk påse frollic a 100 kr
 
 Hundarna har precis fått en varsin aktivitetsboll proppad med snarr så nu är det full rulle och jag tror dom kommer tvärdö sen....
 
 I kväll kommer Max, vi hittade jättebilligt kött på hemköp.
Det blir en variant av planka. Fast vi kör bara mos, bacon & sparris i ugnen och steket köttet bredvid.
 
     Hoppas ni får en fin Lördag, jag gör så gott jag kan.
               Värk i kroppen och öron & hals men det bryter ju inte ut !
 
   Love Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0