Rosa

 
   Vad är det med färgen rosa just nu !!!
 
Jag har aldrig gillat rosa men förra veckan såg jag en tjej på tv med en rosa/grå tröja som var så läcker och tjejen var brunhårig som mig.. Det passade verkligen.
 
Och igår hade min vän I en rosa tröja på sig som var jättefin på henne och jag har sett flera i butik.
 
Den får absolut inte vara ljusrosa = babyrosa utan typ cerise rosa...... lite mörkare rosa.
 
Jag vill hitta en snygg till mig själv.
 
 
 
 
 
 
Jag hittade oxo en skitsnygg rosa blus i leopardmönster i en butik i Haninge.
Det var en liten vill ha blus tror jag......
 
      XO XO Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Ååååååh rosa är den finaste färgen som finns tycker jag! Men håller med att det ska vara mörkrosa. Tröjorna på bilderna var jättesnygga!

Hoppas att du haft en bra dag!

Kraamar!

2013-02-21 @ 20:20:39
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0