Skitdag.

 
Idag har varit en sån där skitdag.
Jag mår inge vidare, fryser och öron & hals suger.
Trött som fan....
Kom liksom aldrig igång .
 
Jag kom ganska tidigt till jobbet i morse och vid 8.30 bakade jag en kaka till en ungdom som fyller år idag
men hon sms:ade mig vid 10 och sa att hon inte kom.
 
Kakan kom väl till pass ändå för alla andra kollade på filmen Ted och fikade.
 
Självklart så tog jag en bit kaka. Usch denna vecka har varit den svåraste sen den 6/1
Jag åt pistagebulle i helgen och en bit bulle igår och en kaka idag. Min karraktär suger och jag blir så jäkla besviken på mig själv. Vet inte om det beror på att jag gick upp 0,3 hg i Fredags och då tappar jag liksom lusten.
När man är lite dålig och tycker lite synd om sig själv så vill jag  tröstäta...
Sen vädret, ? det e så moddigt & halt ute så det har inte blivit några promenader.. Saknar dom.
 
Sen har jag en liten klump i magen , jag känner mig orolig för något men vet inte vad ?
Hatar att ha den känslan.
 
Jag var hemma vid 2 tiden och slocknade som en stock i soffan Jag sov väl en halvtimme.
I morgon är det en ny dag och nya möjligheter men vägningen på Fredag kommer sluta illa och jag tar den här veckan lite som en smekmånad.
 
  Kram på er så länge / Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag provar att kommentera här,få se om det funkar :-)
Jag känner igen mej i det du säger, speciellt den där otrevliga klumpen i magen som man inte vet vad den beror på.... Förmodligen en inre oro... Kämpa Kämpa Kramar/ Cicci

2013-02-12 @ 15:40:11
URL: http://mamma69.blogspot.se
Postat av: Medberoende

Känner inte heller att det varit världens roligaste dag, skuuumt...

Ja , imorgon är det en ny dag med nya möjligheter! :)

Kraamar!

2013-02-12 @ 20:16:18
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0