Va fan e det med mig ?

 
Jag har nog den sämta jävla karraktären som finns på denna jord.
 
                       Fy fan för mig....
 
I går tog jag en snicker och vad tog jag idag da ???? Jo en snickers
 
Va fan lider jag av , fettasjukan, Jag e ett jävla fläskberg men ändå så äter jag den där jävla chokladen.
 Fett socker beroende......
 
         
 
  Beatch 2013 eller vad ???? vad fan håller jag på med ???????
 
Din mamma är så fet att när hon låg på stranden och solade kom folket ifrån Greenpeace och försökte knuffa tillbaka henne ned i havet
 
Jaha ....
 
                       Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: gunne

haha, efter igår kanske jag ska sätta upp bilden av hon på kylskåpet hi hi. kramis på dig

2013-02-27 @ 10:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0